e-Doręczenia, koresponduj z urzędem przez Internet – wygodnie, bezpiecznie, bez awizo i kolejek
e-Doręczenia to elektroniczny odpowiednik listu poleconego za potwierdzeniem odbioru. Dzięki tej usłudze podmioty publiczne, obywatele i firmy mogą korzystać z wygodnych i bezpiecznych doręczeń elektronicznych. Są one równoważne prawnie tradycyjnej przesyłce poleconej za potwierdzeniem odbioru.
Jak założyć adres i skrzynkę do e-Doręczeń?
1. Wejdź na stronę https://www.gov.pl/web/e-doreczenia
2. Wypełnij wniosek o utworzenie adresu i skrzynki.
3. Sprawdź wniosek i podpisz go elektronicznie.
4. Na adres e-mail dostaniesz potwierdzenie złożenia wniosku.
5. Zaloguj się na https://login.gov.pl/login/login?ssot=oqli552bpf5v1hegs2dr
6. Otwórz zakładkę Twoje skrzynki.
7. Kliknij Aktywuj skrzynkę.
8. Podaj adres e-mail i zapoznaj się z regulaminem.
Co wyróżnia e-Doręczenia ?
- elektroniczne, czyli szybkie i wygodne
- rejestrowane, czyli bezpieczne i pewne
- powszechne, czyli dla każdego
więcej informacji znajdziesz: https://www.gov.pl/web/e-doreczenia
